Holland- Lördag

Första dagen dårå.
Ja vad kan man säga om den? Inte mycket alls faktist.
Jag o Emilia började dagen med en frukost på Espresso House.
En frukostmeny med chailatte. Mums.
men klockan tickade iväg och det var dags att möta upp holländarna.
Så vi fick slita oss från frukosten, o dra oss till stationen.
Där träffade vi alla andra andra svenskar och snart träffade vi alla holländarna också.

Jag och Maartje och några fler drog oss till skolan.
Vi blev indelade i två grupper. Vi fick börja i gympasalen.
Där gjorde vi massa sammarbetsövningar. helt okej.
Sen var det lunch. maartje gillade tydligen inte det, och jag tog bara saft så.
Sen drog vi oss iväg och gjorde en smörkniv. mindre kul.

Sen hoppade vi på närmaste buss, maartje o jag o drog oss hemåt.
Där fräschade vi till oss och tog oss till Emilia o hennes holländare.
Vi stannade där över natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0