Hemma

äntligen hemma! nu är jag helt utmattad.
Blev ganska sent igår, och jag vaknade vid åtta idag. tror jag somnade vid halv fyra.
fredags kvällen ägnade jag med Emilia, Sara och mariell, och massa andra eftersom jag befann mig
på jägers. Dock blev det inte mycket med mariell och sara eftersom dom tog sin egna lilla väg.
nu funderar jag på hur många händer som befann sig på min röv igår. hmm.. men aja
Jag, Matilda och Emilia tänker dra oss till nästa jägers också! WOOOHO

Okej, vad händer idag?
Hmm.. Jo.
* Städa rummet
* Plugga kemi
* Ringa matilda
* Dra mig ner till stan med matilda
* Köpa smak till vattenpipan, kanske lösnaglar, hårfärg, ny bh
* röka vattenpipa
*Film- och taccokväll med min familj
Mysigt.

Nu funderar jag på vart man kan få tag på i.d smink . hmm.. kanske kicks?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0